6K

Väckt av storbarnet kl 0730, amning av bebisen och i med en banan och iväg! Kom ihåg dubbla sportbehåar denna gång och det oammade bröstet tackar så mycket. Ganska kallt och blåsigt ute, men ack så skönt att börja dagen med spring!! Att få vara lite ensam också, det händer ju inte du för tiden.

Adderade en km och stannade därmed mycket nöjd vid brevlådan med 6K i spirorna. Gick himla lätt, kändes som medvind hela sträckan. Förra gången fick jag faktiskt lite blodsmak redan i det inledande motlutet, idag var det inte frågan om nåt sånt alls. Progress redan alltså! Hade klockan på denna gång och snittade typ 5.45min/km, så helt okej joggfart. Hade kunnat springa så mycket längre - ljuvliga känsla!! Nu tänker jag dock som så att jag lägger på max en km per springtur. I morgon åker K till Frankrike (på fotboll - lyckost!) och mamma & kusin S kommer, så jag borde få till en allena jogg på måndag igen.

Springvagnen tänker jag strax inviga, men då på en PW för att söva bebben. Älskar helger nu, särskilt som dessa då hela familjen är samlad och vi inte har så mycket planer. 

Snyggaste man sett ju!!!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: