I stole this breakfast

Ja, det gjorde jag visst. Kopierade rätt av bara, från den här inspiratörskan. Havregryn + havrekli med frysta lingon + kokos on top = ny favvofrukost. Tror bestämt att jag skrivt det förr, men hösten gör mig svårt sugen på grötfrullar! Ganska så ofta toppar jag med rivet äpple och kanel och ibland proteinpimpar jag med en hög keso. Himla smarrigt!
 
Och nej, jag kladdar inte med mjölk och sånt i grötskålen. Blir så himla...kladdigt, helt enkelt.
Etiketter: Kosttips & Recept,

  
Skrivet av: Emelie

Av en slump hittade jag din blogg. Jag är själv sjuksköterska och precis fått min första bebis och gör mitt bästa för att komma tillbaka till en stark och frisk kropp. Jag ville bara säga att det är otroligt inspirerande att läsa din blogg, hoppas du fortsätter att skriva. 😃

Svar: Men vilka skoj sammanträffanden! Välkommen hit och OJ så roligt att inspirera! Jag kommer absolut fortsätta skriva, men det är svårt att hitta tiden emellanåt...du förstår nog vad jag menar ;). Men allt eftersom rutinerna kommer så blir det nog mer plitat här också!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: