PT-pass no 1

Yes igår hade jag min första timme av (initialt) 6 med personlig tränare och jösses så det känns i kroppen idag alltså - haha! Efter veckan som gått, med sol och värme, nåt glas vin och lite för mkt mat och chips varje dag, var det ju perfekt att dra igång nu...även om motivationen kanske är ännu lite bättre efter semestern (aja jag är ju föräldraledig...men då mannen har semester känns det liksom att jag har det oxå!). Dessutom började vi med lite tester, för att liksom kunna följa att jag förbättrar mig. Och jag var ganska kass - vilket ju är ett bra utgångsläge då man bli ändra nåt haha.

Chins - en halv (med band ja)
Marklyft - 50 kg, 8 st
Benböj - 50 kg, 3 st
Bänkpress - 30 kg, 2 st
Plankan - 1,35 sek

Kan i efterhand sakna armhävningar btw?

Nåväl, jag har varit starkare och jag kommer bli igen! Oh yes!! I framför allt benböj och chins kände jag hur klent magstöd jag faktiskt har, inte så konstigt då jag förlöstes för tre månader sedan såklart.

Är nöjd med planktiden dock.

Nu längtar jag efter att komma igång, träningsvärken idag är handikappande men sporrande! Måste bli en lite jogg i morgon iaf.

So long!!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: