Ordningen återställd...?


Ironin när man efter en vaken natt är så trött att man brygger kaffet lite för svagt...

Så dags för en frukostbild tycker jag och som ni ser är thekakan utbytt mot knäckemacka, som sig bör. Philadelphia och leverpasej uppepå och valios helt grymt goda citronyoghurt med keso i skålen. Och en skvätt a-fil förresten, blir lite för sötsliskigt annars. Typ som på prepreggotiden, alltså. Skönt! Och jag kan förresten å det varmaste rekommendera Wasas nya surdegsknäcke.

Under graviditeten tappade jag ju smaken för såväl popcorn som äpplen, vilket jag tidigare verkligen älskat, och bytte dessutom ut förstnämnda mot chips! Ve och fasa! Ordningen är nu mer återställd beträffande detta också. Den enda vanan jag inte återupptagit på tuggfronten är tuggummi, vilket förstås är kanoners! Jag tuggade helt hysteriskt innan jag blev på tjocken men sen dess har jag inte ens velat ha trots att jag ätit typ makrill.

Nu kompletterar jag de svaga kaffekopparna genom att dricka dubbelt så många, så det ska nog bli människa av den här tröttmössan också och troligtvis hinner jag med såväl powernap som powerwalk i välgörande höstsol också.

Det är verkligen lyx att få vara mammaledig, trots att en faktiskt har mindre tid än någonsin.
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: