One down!

 
Svidiga benböj supersat med syrliga ryggresningar, mördande utfall varvat med tunga sidoplankor - check-check-check-check! Med Räkan sött sovandes (man blir trött av Ikea, helt klart!) på sin fars bröst, inneskorna på fötterna, poppig musik i lurarna och en helt vanlig rundstav (läs krattskaft...) bakom huvudet (för hållningen när man kör ben you knowe) blev veckans första strykepass av i ett nafs! Axelklapp på mig!
 
Och för att jag verkligen skulle tagga till och få ändan ur såhär på kvällskvisten bjöd jag mig själv på mitt nya hälsosamma fika/mellis efteråt... Dock var det slut innan jag hann fota så "receptet" kommer en annan dag, för recept utan bild funkar ju inte. Men det är typ av hallonmousse kan jag, för spänningen, avslöja ;-).
 
Ingen cardio what so ever idag. Blev ju Ikea och mental träning istället som sagt och ungen som skrek högst av alla var faktiskt...min egen. Men han låter ju knappt illa alls, och dessutom är han ganska lättmutad nu för tiden. Jag köpte tydligen värmeljus och servetter och nån ram för nästan en tusing tydligen också??! Troligen den billigaste Ikearesan hittills ändå. 
 
Nu: god natt!!
Etiketter: Styrketräningen,

  
Skrivet av: Debbsan

Bra där! Och på Ikea handlar man ju alltid för minst 1000 pix😉 Kram

Svar: Ja, fast den här gången hamnade jag faktiskt strax under! Får väl vara nöjd med det då - även om jag fortfarnde inte vet direkt vad jag köpte. Allt var ju så billigt så det borde bara ha blivit ett par hundra liksom, för ljus och servetter...? ;-)
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: