Back in Bollan

Jamenvisst, det blev en tur till föräldrahemmet norromdalälven igen. Lillsis slog till med att vara ledig veckans samtliga vardagar så hon hängde med mig och Räkan på vår 30 mil långa utflykt. Så härligt att vara här med nära och kära och servicen är ju förträfflig! God mat serveras i mängder och Räkan får så mycket axelhäng att han nästan får nog...men bara nästan! Axelhäng är det bästa han vet (näst efter bröst) (och jag tackar bärselen för att jag fortfarande har ett liv...).
 
Rutinmässigt är det alltid lite av en utmaning att vara här. Ja, det är det ju alltid att befinna sig någon annan stans än hemmavid jue. Promenader får jag enkelt till, men den här sejouren ska jag tamejtusan även fixa...
  • Två av veckans tre planerade styrkepass
  • Ett av veckans två planerade jogglufspass
  • Lagom energimängd in (alltså - det serveras ju en del fika när man hälsar på både här och där...och jag avstår inte all fika! Däremot ska jag prova att bara ta EN sak från kakfatet (men jag kommer ju inte satsa på mariekexet direkt))
  • Mycket god sömn
En lagom lång PW följt av det där första styrkepasset (ALLTID träna på måndagar var det ju!) - checkcheck! Och vad härligt med brittsommar förresten, jag fick doppa näsan i gräsmattan vid ryggresningarna. Älska utomhusträning!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Snorkkis

Så trevligt! Och känner igen det där med att inte få till vanligheterna när man är ute på vift - men man kan ju inte göra allt och det är viktigt att umgås (och fika) också!

Svar: Jamen eller hur, socialt umgänge (vilket förstås inkluderar fika!!) framför allt! Men ibland rasar jag ihop totalt här, hehe. Får se hur jag klarar av listan. Kram (och grattis på födelsedagen!!!)
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.snorkkis.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: