GoMorrn Måndag!

Mysfrukost med den sedvanliga fil/keso/vaniljyoghurttallriken och tunnbrödklämma. MUMS!
 
Och jag välkomnar en l e d i g sådan, hurra! Måndagar och fredagar är de bästa dagarna att vara vardagsledig tycker jag och får därmed storslam den här veckan. För övrigt har jag även sovmorgon samtliga övriga dagar utom söndag och även om kvällsskiften lätt är de absolut tuffaste på jobbet så är det de som funkar bäst för mig nu. De ger någon timmes extra sömn i kroppen (även om det börjas rivas, sågas och hamras redan kl 0700 här nu hela veckan - ny uteplats på gång!), energi att göra grejer på förmiddagen (träna, fixa ärenden, luncha & fika med folk) och sen går det liksom av bara farten när man stämplar in på sjukan. Jag har ju bara två veckor kvar där, och det känns minst sagt rimligt.
 
Så. Nu när jag har så mycket energifylld förmiddagstid att spendera törs jag på att göra en ytterst preliminär veckoträningsplan igen! Typ såhär:
 
Måndag - PW in the woods
Tisdag - Samma som ovan
Onsdag - Gymvisit med löpbansjogg & stryka armar, axlar
Torsdag - Promenad/Vila
Fredag - Gymvisit med löpbansjogg & core, rygg
Lördag - Chill!
Söndag - Promenad
 
Typ nåt sånt ja. Och skillnaden på PW och promenad är givetvis tempot, men även distansen. Om kroppen och skallen vill så resulterar det i nåt liknande veckan som gick, då jag fick 46 kilometer PW/prommis/jogg i spirorna och ett par riktigt bra styrkepass på gymmet. 
Etiketter: Veckans PLaaaN,

  
Skrivet av: Josefin

TUNNBRÖD!

Åh alltså.. Jag tror våra graviditetsmatlustar är rätt lika. Alltid så sugen på allt du äter ;)

Svar: Haha jaa det verkar så! Och färskt, segt tunnbröd alltså...ljuvligt!! Tror jag ska ta mig en klämma nu på direkten faktiskt. En med massa messmör inuti!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.aliceaugusta.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: