It´s MonDay babes!

Jahaja, helt vanlig måndag igen och det var ju faktiskt ett tag sen för egen del. Vardagsmåndag liksom, dessutom en sexdagars jobbvecka att bita tag i. Oh well, jag skulle kunna tänka mig en enkelbiljett tillbaka till utomlandet typ nyss...
 
 
...men egentligen ÄLSKAR jag ju måndagar! Tid för nystart liksom, nåt jag ju faktiskt verkligen behöver nu. Komma tillbaka i fungerande kost- och träningsrutiner, börja veckoplanera handling och matlagning för att maxa ork och välmående. Det är ju på vardagarna vi mår som bäst egentligen, eller hur? Aja, visst need for måndagspepp föreligger how ever.
 
 
 
 
Etiketter: Pepp & Motivation!,

  
Skrivet av: Lykke

Tack för peppen!
Ha en fin vecka!

Svar: Detsamma fina!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://eatmeditaterun.wordpress.com
Skrivet av: D

Peppad till max!! Puss

Svar: Puss!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: