WeekEnd HighLights

Shopping till Räkan, otaliga fikadates, grillmiddagar, chill i kvällssolen med en kall bärsa, gymbesök, sovmornar, film i soffan (Django Unchained och den hoppade direkt upp på min film-tio-fem-i-topp minnsann - SE DEN!), PWs i skog & stad and more...
 
Ja alltså, en fick visst lite tidshybris såhär när en blev långledig och har inte hunnit sätta ner sin växande rumpa vid datorn en endaste gång. Jag som trodde att det skulle bli nåt slags inläggsbombardemang här nu när jag "inte har nåt att göra..." ;-). Tre dagar fullsmockade med roliga, sköna, svettiga, smarriga, härliga, vilsamma aktiviteter har förlöpt och strax bär det av norrut till mor & far i småstaden för en veckas helpension och bortskämning av preggot. Jag åker själv den här gången då baby jobbar än så länge, men vi har en vecka i början av juli vigd åt gemensam rekreation i Hälsingeskogarna också. Ljuvligt!!
 
Förresten hade jag bilen som förhoppningsvis tar mit tur & retur straxnorromdalälven inne på en lite uppfreshning delight hos "min" bilmeck härom dagen. "Ta bort aset härifrån - jag vill aldrig mera se det" var kommentaren när jag skulle hämta pärlan. Ja, sån är karma!! Blir man ÄNTLIGEN på tjocken och värlens lyckligaste människa får man vackert betala med diskmaskin, eventuell rivning av nybyggd uteplats (war aint over yet though!!I) och köpa ny bil. No hace nada - jag kan betala med armar och ben också om det skulle behövas, och köpa ny bil är ju rätt så skoj ändå, hehe. Nåt svart tyskt siktar jag på.
 
Nej, nu packning och barnmorskebesök innan take off! Tjoho!
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Sara

Jippi!!
Äntligen får jag se och träffa dig snart!!
Kramar

Svar: Ja jippie!!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Debbsan

Kom tillbaka snaaaaart! Kram

Svar: Måndag = min rumpa på din caféstol! Luvluv!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: