ToDays WorkOut

Fåfäng som man jag är kan jag sällan låta bli att kasta en blick i speglande fönster när jag passerar...och HERREGUDARS så förvånad jag blir varendaste gång nowadays! Är det där jag? Höggravida människa! How and when did this happen...?? Och ändå känns det bara såååå låååångt kvar. 
 
Dagarna i föräldrahemmet norromdalälven rullar på i maklig takt. Jag träffar vänner, fikar och äter gott, vilar, läser böcker, sover...ja, och så tränar jag ju, förstås. Pratade lite löst med lillbro om ett gemensamt gymbesök endera dagen, men eftersom jag måste pynta ganska mycket här och ändå inte får/kan/bör köra skiten ur mig så känns det lite smått onödigt. En PW efter frukost inleder iallafall varje dag och idag fick jag till lite hemmastyrka också. This is it:
 
WarmUp:
  • PW 8 km i riktigt bra preggotempo!
Hemma på vardagsrumsmattan:
  • Liggande höftlyft, tabataintervaller.
  • Hälsande hunden i samma form som ovan.
  • Hälsande hunden med rotation, oxå tabatas. 
  • PushUps (på knä...), 10 x 5.
Låter kanske mesigt (tycker iallafall jag, hehe), men med min nya kroppskonstruktion blir det faktiskt rätt så jobbigt. Liksom lagom gravidjobbigt sådär. Höftlyften känns finfina för rygg och core och den där hunden i diverse former lika så. Där får man ju även till lite drag och vridningar vilket känns behövligt. Jag stelnar till så jäkla mycket fortare nu än vanligt! 
Etiketter: Cardion, Styrketräningen,

  
Skrivet av: Debbsan

Låter som du har det helt underbart! Fortsätt med det & snygg är du som tusan!

Svar: Men tack milfen!! Och ja, jag både äter och vilar upp mig kan man säga. Har fått en hel den nya vanor... Ses måndag!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Josefin

Haha, vänta bara tills magen försvinner, då snackar vi chock när man ser sigsjälv i spegeln! ;)

Svar: Haha, åh undrans om man kommer sakna det "lilla" putet?? Än så länge är det iallafall mest mysigt. Kram till dig och tack för att du delar med dig så fint...törs ju knappt öppna instagram för ögonen översvämmas liksom när jag ser sån fin bäbis som M.
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.aliceaugusta.se
Skrivet av: Josefin

Åh ja, jag saknar bulan massor! Trivdes så himla bra med att vara gravid ända in i slutet, hann aldrig känna den där fyfanvadjagärtröttpådethärkomutnuförbövelen utan ja, trivdes finfint helt enkelt (:

Men okejdå, jag trivs väl liiiite bättre med M här på utsidan hos mig ;)

Vad kul att du gillar instagramen. Tycker det känns som jag bombarderar er med bilder men uppskattas det så gör det ju inget! (:

Ha en fin kväll! Och heja för spinningen, visst är det underbart för en preggokropp att få svettas ordenligt?

Svar: Åh, hoppas verkligen att det blir så för mig också, att man slipper bli sådär totalt otymplig och superless mot slutet. Än så länge är det verkligen way mycket bättre att vara gravid än vad jag hade föreställt mig, det var liksom mest ungen jag såg fram emot innan den här resan började, inte graviditeten. Men jag älskar det faktiskt!!Det uppskattas enormt! Kollar säkert hundra ggr om dagen nu när jag inte har så jättemycket att göra ;-).
Spinning alltså - the shit!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.aliceaugusta.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: