Tillbaka med motivationen!

Borta bra men hemma bäst, sannerligen. Veckan på bortaplan var en riktigt grym kick off för den här sista, lediga, preggotiden och jag satte ribban för några dagliga rutiner (träning, vila, energirik mat) finfint tycker jag själv...även om den där energitätheten kanske var något i överkant vissa gånger. How ever, det är himla skönt att vara tillbaka på hemmaplan! Inte bara för att jag saknat min älskling och min sköna, underbara, ljuvliga säng utan även min TENS-apparat som av någon anledning inte kom med i min jättepackning... Vadkramperna har dödat mig vissa nätter och jag har INTE sovit särskilt gott de senaste dygnen. Det var helt fab att klistra paddlarna i knäveckan och vrida på elchockerna riktigt ordentligt igår kväll vid läggdags och jag sov som prinsessa heeela natten sen.
 
En av alla grejer som är bra med att komma bort ett tag är iallafall att man blir ruggigt sugen på sånt man liksom har tillgång till hemma och kanske inte riktigt uppskattar alla gånger...och nu talar jag givetvis om mitt gymmedlemsskap! Väl förberedd med smarrig mastodontfrukost och en god natts sömn är jag helt taggad till tänderna och ponerar en lagom saftig omgång av rygg och armar innan en halvtimmes distans-spinning. Tjoho, time for take off!
 
Dagens lyxfrulle: färsk macka med ost, skinka och sallad från trädgårdslandet, filtallrik med jordgubbar, ett par melonskivor och kaffe...med påtår.
 
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: