Dagens fys...

 
...blev en långPW i skogen, äntligen. Det är lite småvarmt åt en rätt så (fram)tung kropp som min nu, så fysiska utomhusaktiviteter avklaras helst bland skyddande lummiga träd sådär strax före lunchtid (var tänkt att det skulle vara morgon ja, men se det har blitt lite ändring på rutinerna på senaste tiden...som sagt). Annars känns vecka 35-kroppen himla behändig faktiskt. Var hos morskis härom dagen och inte för att skryta, men det verkar inte bättre än att jag är ett riktigt praktexemplar gällande samtliga mätningar minnsann. Och fint som snus mår jag ju.
 
Kanske lever jag mitt livs gladaste dagar just nu? Långledig i (oftast) finfint väder, pigg och stark (inte som förut, men helt okej!), lycklig in i märgen, nykär (trots stundande nioårsdag), poandes och boandes hemma (har till&med en symaskin jämte mig nu...återkommer i ämnet!) och med tankar och drömmar om en enbart ljus och lycklig framtid där Räkan ploppar ur i lagom tid helt komplikationsfritt, äter med god aptit från välmående tuttar och sover gott på nätterna ända tills hen flyttar hemifrån.
 
Japp, de är ganska så enkla och glada dagar för mig nu alltså. Ska bli oerhört spännande att se hur allt ska bli. Inte minst symanskinsprojekten...
 
 
 
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Såklart du är ett praktexemplar!! Tippar på att räkan kommer att väga mellan 3.3-3,5 kg med! Jag låg över medel på precis alla mätningar haha! Jag ser oxå mycket framemot att se skapandet vid symaskinen!! Pöss pöss

Svar: Mjaa...jag tror det blir 4 kg + faktiskt. Ska utlysa en gissningstävling senare ;-). Puss&puss!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: