SalladMania

Ruccola, gurka, körsbärstomater, paprika, färsk ananas, tjockt med pepparpastrami och rikligt med smulad feta ost och hackade soltorkade tomater uppepå. Vinägrett av olivolja, balsamvinäger, pressad citoron, honung, peppar och, pricken över det berömda; dijonsenap! Min nya "craving" näst efter nybakta tekakor (från ica...) som jag äter minst tre om dagen av. Med ett tjockt lager bregott uppepå. Yummie.
 
Ja från att inte ha velat ha sallad knappt alls vill jag nu äta det till så gott som varje måltid! Troligen har det något med värmen att göra. Hängde en hel dag hos bästa Debbsan härom dagen och hon serverade en himla smarrig sallad med nästan överdrivna mängder knaperstekt bacon och parmesan med färskt surdegsbröd till (förutom en hel massa hembakat gofika i vanlig ordning...). Så jäkla gott.
 
Och får jag bara den där vinägretten så kan jag äta vad som helst som sallad nästan. Idag kokt torsk och ägg. Himla fint serrni.
Etiketter: Kosttips & Recept,

  
Skrivet av: Debbsan

Sallad är bäst!!!! Äter det typ jämt på sommaren! Ska genast prova den dära vinegretten! Ses snart!!❤❤❤

Svar: Sallad, kokos, tekakor, banankakor. Love!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: