På gymmet!

Formcheck vecka 37 (36 +5), 22 dagar kvar och 92,1 % av preggoresan avklarad. Som synes på bilden nere till höger så gillar Räkan att ligga och trycka på höger sida (vänster på bilden då...). Är nästan alltid helt sned om magen!
 
Jodå, trots att pensionärsmentalitet må råda här så kom jag faktiskt iväg till gymmet efter frissfixen, och i god tid dessutom! Hann dra igenom de väsentliga kroppsdelarna i gymmet med favvoövningarna...
 
  • Latsdrag
  • Rodd i maskin
  • Axelpress med hantel
  • Tricepspress med hantel
  • Bicepscurl med skivstång
  • Rear deltoid
  • PecDec (träningsvärksäkert kort! Kör typ aldrig bröst ju)
 
...och drog till med personsämsta på samtliga, hehe. Ändå var det rätt ansträngande faktiskt. Musklerna har degenererat helt klart, vilket är föga förvånande och givetvis helt okej. Kan knappt kalla passet för regelrätt styrketräning ens, mer kanske småskön rörlighetsträning med visst motstånd.
 
Spinningen var helt ljuvlig!! En halvtimme "distans" och jag hade inga som helst problem att hänga med på allt. Pulsen låg hyfsat kontrollerat runt 150 s/m (tillät den sticka lite mot slutet för att pimpa endorinkicken en smula, hehe), svetten dröp när jag var klar och smajlet gick från öra till öra! Fy fan vad glad jag är i den här snälla snälla kroppen!!
Etiketter: Cardion, Styrketräningen,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: