Tisdag

Jag är lätt förkyld och har lite känningar åt halsen varför jag stryker dagens planerade gympass ur kalendern. Det är minus 15 grader ute men helt vindstilla och strålande solsken och jag tänker mig en promenad om en liten stund. Klev i vanlig ordning upp strax före klockan åtta, tände en brasa och plockade ihop en smarrig frukost som avnöjts med morgontidningen i total tystnad bortsätt från knäppandet i kakelugnen. Ljuvliga morgon!! Jag har inte varit så särskilt trött under graviditeten som sagt, men lite extra morgontrött är jag alltid den här tiden om året. Ser ändå till att masa mig ur bingen runt åtta för att hinna fånga den bästa delen av dagen - morgonen!! 
 
Dagens frukost: mellanfil med keso, varma hallon & blåbär och pumpakärnor.
En hembakad grov smörgås med ägg och kaviar. Och kaffe!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: