Tio anledningar att ha en hemlig pregg&fit-blogg:

- För att det är kul att skriva...om sig själv, hehe.
- För att minnas den här tiden i framtiden!! En så fantastisk tid att jag knappt kan tänka på det på riktigt för att jag blir så jäklar rörd. Till tårar.
- För att tydliggöra mina (tränings)mål under och efter graviditeten.
- För att komma ihåg mina rättesnören, a.k.a. verktygen att ta mig mot målen.
- För att dokumentera i bild. 
- För att lättare kunna utvärdera.
- För att kunna samla braiga länkar; inspirerande, motiverande & peppande, bra tips, idéer...
- ...inte bara gällande träning utan även för typ...ja, barnvagnsköp eller inredning av barnrum etc.
- För självpepp.
- För att kanske en gång i framtiden kunna inspirera nåt annat preggo/postpreggo att liksom stay (eller go for!) fit
 
Solen, frosten, pulsen, luften...l ö p n i n g e n. Livet!
Etiketter: Pepp & Motivation!,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: