MåLeN.

Ja det kan ju verka helt överjäkla naivt men jag tänker ändå sätta upp ett gäng mål under den här preggoresan. Alltså, jag är rätt så kaxig av naturen, men inte dummare än att jag vet att kroppen kommer få bestämma över min mentala överjäkla benhårda envishet den här tiden (och tiden efter kommer hen vi kallar lillräkan hålla taktpinnen, hehe), men ändå. Det är alltid bra med mål (eller ska vi kalla dem visioner?) för motivationen, och om inte några komplikationder drabbar min arma kropp vill jag faktiskt:
 
- Börja springa igen asap! Det går inte nu av olika anledningar. Inte så att det är farligt (det har faktiskt doktorn sagt!) men det är ytterst obekvämt. Och det, my friends, är nåt nytt för det här jaget. Att faktiskt inte bara köra över den fysiska obekvämlighetskänslan utan att lyssna på den. Jag är en jäklel på att köra över annars, men nu är jag lite snällare mot kroppen min.
- Ligga på en veckodos på runt 40 kilometer. Av nåt. Ja, inte cykling eller skidor då förstås, sån mespropp är jag inte, utan jogging, powerwalks och/eller kanske eventuellt crosstraining.
- Spinning ett par gånger i veckan.
- Core ett par gånger i veckan. 
- Allmän strykreträning enligt min hederliga 3-split.
- Inte väga mer än 75 kilogram at the end... Ja, jag vet, inget man kan riktigt rå över kanske. Men lite kan man det!! Jag kommer inte äta för två så att säga, men mer om det i ett eget inlägg.
- Må så jäkla bra som möjligt, vara så jäkla stark och pigg som möjligt...
- ...men (!) samtidigt lyssna på kroppen, vara stark nog att stryka träningspass när jag behöver vila and so on.
- Träna åtminstone nåt all the way. Alltså - i slutändan kanske det får bli gravidyoga och vattengympa om inget annat funkar (hemska jäkla mardrömstanke, hahahahaha!). 
 
Etiketter: Pepp & Motivation!,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: