Ledig fredag

Och jag vaknade frukostsugen innan klockan, härligt! Det knäpper gott från kakalugnen och snart ser jag solen ovanför hustaken. Det är nästan minus 20 ute och postlådelocket hade nästan fryst fast nu när jag skulle hämta tidningen. Bilbatteriet står på laddning efter en fullkomlig urladdning i gårdagens kyla, jag njuter påtår med hembakat bröd och gläds åt att förkylningen nu helt klart sjunger på sista versen. Hurra!! 
 
Idag är vi t o l v fulla veckor! Det känns ju helt magiskt nästan, ojoj så jag har längtat efter den här dagen och så avlägsen den kändes där någonstans i vecka fem-sex när livet bara kändes fullkomligt overkligt. Ja så känns det lite fortfarande faktiskt. Magiskt, bubbligt, pirrigt, förväntansfullt...men också lite läskigt ju. 
 
Ledig idag och njuter en seg förmiddag, kikar semeterresor (vi ska ju åka om en måndad bara...men har inte bokat nåt än!!) och ser fram emot dater. Får träffa nästan alla mina favorittjejer idag! Lång snackislunch med C, minst lika lång snackisPW med sis och slutligen tjejmiddag med D & L. Lyckost mig!
 
Immunförsvarsboostande tänket goes on, idag toppar jag keso/kesellan med tärnad blodapelsin, dito kiwi och en hög granatäppelkärnor. Smarrigt!
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: