Status XVII fulla veckor...

 
...firade vi igår och alltid är det väl nån nyfiken jäkel som undrar hur man ser ut naken, eller ;-)? Jag tar fina magbilder i samma trosor lite nu och då men det känns liksom för privat på nåt vis tycker jag, att fläka ut de bilderna här. Även fast jag försöker vara lite anonym, ja. Hur som, här borta blottar jag ju skinnet för kreti och pleti mest hela tiden så varför inte vika ut sig lite internetledes också nu då när man ändå är i farten liksom.
 
Vi har alltså inträtt vecka 18 nu och kroppen är lika men ändå så olika på nåt vis. Jag ser betydligt mjukare ut än "vanligt" tycker jag, men har bara gått upp i runda slängar 3 kg varav 1 kg lär vara blod och 1 kg till min stora nöjdhet verkar ha satt sig i bikiniöverdelen (hurra!!!). Härom dagen sa jag till K att nu, nu har nog magen kommit för att stanna...men nej, den kommer och går lite över dagen sådär som den vill. Men det sista kilot sitter tveklöst runt om i navalhöjd. 
 
De enda preggoåkommor jag lidit av är som sagt var magont x 2 (tarm + längre ner) varav båda tiger still at the moment. Träningsmässigt rullar det på, kikade in på gymmet i morse igen prefrukost och joggade 5 km på bandet samt körde lite core i tabataform problemfritt. Det är givetvis fortsatt flåsigt som tusan men styrkemässigt inga problems. 
 
Nu sitter jag på balkongen och insuper det roande ljudet av fallande regndroppar och mullrande åska medan min älskade får sig en omgång thaimassage. Jag tänker på hur tiden går, så fort men ändå långsamt. Alla säger att jag (vi!) ska njuta och herregud så vi njuter för tillfället...av sol, värme och god mat såklart, men framförallt; av varandra och vår lycka! Jag tror tusan aldrig att jag mått så här bra tidigare någon gång.
Etiketter: The CountDown,

  
Skrivet av: D

Skitsnygg som alltid babe!!!

Svar: Haha tack milfen!! Men nu är du fittast ;). Love!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: M

Men åh vilken snygg bikini! Varifrån?

Svar: Tack! Den här från panos men har säkert 4-5 år på nacken alltså!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.traningsevent.se
Skrivet av: Sara

Härligt att höra snygging, det är ni så värda!!
Ska bli så spännande att se magen när ni kommer
hem nästa gång!!
Kram


Svar: Tack snälla! Ja, då kanske den här bestämt sig för huruvida den ska puta ut eller ej, nu är det olika över dagen sådär...så som det var innan jag blev pregnant således.Hoppas allt är finemang! Bokat nån resa ännu?? KRAM!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: D

Hehe kanske det kanske men ser framemot att bli nedpetad både från milf-toppen & fit-toppen inom sisådär 7 månader?!? Blir så glad av att läsa att du mår så bra! Saknar dig! Kram!

Svar: Hahahaha ÅÅÅÅÅH nej nu känner jag mig JÄTTE träningshetsad ju ;-D - 7 månader va??! Hahahaha. Saknar dig oxå, ses snart kompis! Massa kramar
Pregg&Fit

,
Skrivet av: E

Hur har du haft ont i magen? Jag är ganska nyligen gravid och har haft ont i nedre delen av magen i ett par dagar, höger sida. Något som liknar ditt? har ditt onda gått över?

Fin blogg!

Svar: Hej! Jag har haft som en slags intervalliknande mensvärk längst ner i magen, ej lokaliserad åt någon sida. Det har i det stora hela gått över, men jag vet vad det beror på och det har med horminstimulering att göra och antagligen inget som liknar ditt. Om det fortsätter för dig så kolla upp det!!
Tusen tack och STORT lycka till!!
Pregg&Fit

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: