It´s MonDay babes!

Och vi måndagspeppar, inte sant?! Nu är det healthy lättsmält mat som gäller alltså, jag hade en riktigt helvetesdag med magen igår and I blame fullkornsbulgur, käkade en sallad med massa sånt och eventuellt hade den en eller två dagar för mycket på nacken också = ajajAJ
 
Dit vi ska är det iallafall enkelt att äta (för mig) tarmvänligt. Tror tusan inte ens att hårda fibrer är uppfunna där ännu!
 
 
OH MY vad jag längtar efter thaimaten - kan man över huvud taget tröttna på det? Tror inte det. Mest längtar jag efter tom sum... Och allt ris, kommer passa kistan perfekt, men såväl katrinplommonen som lin&psylliumfröblandningen är nedpackad. Toppat med en daglig dos fysisk aktivitet ska vi nog hålla magen igång. 
 
(Fick förresten tips om att "vimmelmamman" är på vårt hotell i detta nu, check it out! Man blir ju inte direkt mindre sugen...)
Etiketter: Pepp & Motivation!,

  
Skrivet av: Sara

Tyckte lixom det var ngt bekant över ngr av bilderna=)
Ha det nu bäst och njuut av maten, värmen och varandra!!
Kramar

,



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: