Veckans?

Dagens outfit, mage och vad...
 
Vågar jag mig på att outa en jäkligt preliminär veckoplan gällande träningen den här veckan också månne? Äh - vi kör!
 
Måndag - 8 km jogg på bandet följt av axel-, bröst- & tricepsstyrka så som följer:
 
  • Axelpress med hantlar supersat med
  • Tricepspress med hantel bakom huvudet
  • Axellyft åt sidan supersat med 
  • Tricepsdrag med rak stång i kabelmaskinen (en tricepsfavvo!
  • Rear Deltoid supersat med
  • Pec Dec
I sedvanlig ordning rätt så lätta vikter, sådär så jag klarar en 12-15 reps, och i 3 set per övning.
 
Tisdag - Prommis/PW efter jobbet
Onsdag - Löpbandsjogg & gym; ben & biceps.
Torsdag - Typ som ovan? I så fall tar vi nåt fuktionellt "core-aktigt" pass. Har nåt så lyxigt som två lediga vardagar på raken så det finns gott om utrymme för skön vila runt omkring.
Fredag - Prommis/PW efter jobbet
Lördag/Söndag - Kanske utomhusjogg endera dagen (förutsatt att vädret är snällt och kroppen detsamma...annars PW) och vila den andra.
 
Ja nåt sånt. Tre pass på gymmet, typ lika många mysjoggar varav någon utomhus och ett par sköna lika uppfriskande som uppmjukande prommisar/PWs för filosoferande och reflektion - så skulle det se ut i en perfekt värld!

  
Skrivet av: Åsa

Hej! Kul att hitta din blogg. Läser att du idag har 106 dagar kvar, jag har 105 så kanske syns på bb :-)
Kul att läsa om din träning o önskar jag kunde köra på lika mycket som du. Har dock fått träningsförbud av läkare, så det är väl bara att lyda.
Ha det bra!

Svar: Åh - spännande!! Då får du allt säga hej om vi stöter på varandra där ;-). Japp då är det väl bara att lyda, du får ta igen allt sen ju! Det är ju ändå ganska så kort tid man begränsas av den här graviditeten...även om det känns sjuuukt långt just nu.
Kram!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Rund är också en form!

Jag är kass på att planera. Jag måste (borde) bli bättre, men äh....! ;-))

Svar: Tycker nog att du verkar rätt grym på att få till det ändå...trots alla ungar och att du inte gillar morgonträning (min favvo all time!!!)!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://rundarocksaenform.wordpress.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: