Todays WokOut

Vältankad med alldeles för mycket naturgodis (och alltså - varför heter det, exempelvis, kaneläpplen i yoghurt? Inte är det väl yoghurt?? Mer vit choklad eller nåt va? Och alltså, varför heter det vit choklad? Choklad måste väl ALLTID innehålla kakao - annars är det väl inte choklad utan mer...ja, kanske yoghurt då?) var det himla lätt att springa det sedvanligta 8 kilometerspasset på bandet i morse. Inte vet jag om det var allt det där smarriga godiset som jag hade kunnat korsa en mindre ocean för att få tag på igår, så sjukt sugen var jag, men lätt gick det, trots att jag är tyngre än nånsin typ. Skruvade till och med upp hastigheten någon kilomter i timmen högre än jag brukar nowadays. Varför? Jo, för att jag kan. Än så länge kan jag och HERREGUD vad jag njuter av det och tänker utnyttja det.
 
 
Sen gym med fokus armar med omnejd så som följer...
  • Axelpress med hantlar supersat med 
  • Tricepspress med hantel bakom nacken
  • PecDec supersat med
  • Drag mot hakan med skivstång (axelövning)
  • Rear Deltoid supersat med
  • Dips på bräda
  • Tricepsdrag med rak stång i kabelmaskinen supersat med 
  • Axellyft åt sidan
 
Idag tänker jag inte lyfta minsta grej nåt mer. Skapligt mör nu! I morgon ska jag ut på hajk och som jag längtar efter skoooooog.
Etiketter: Cardion, Styrketräningen,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: