Täppt men glad!

Tur att tempen medgav öppen väst...
 
En milslång PW i strålande solsken blev det idag och äntligen var det dags att dressa upp sig i (löpar)västen istället för jacka ovan funkiströjan, hurra! Dock fick den mer en korstettaktig rätt så oskön funktion faktisk, haha. Alltså den här nya kroppen - jag har verkligen inte vant mig vid den och det är som att det händer nya grejer gällande bukomfånget varje dag nu. Jag ÄLSKAR det dock, hela skiten. Ja, kanske inte den här kroniska nästäppan (som tydligen får mig att snarka värre än en 150 kilos-karl om nätterna...) så värst mycket, tror inte att jag kan skylla på AC:n i Thailand längre utan faktiskt måste inse att jag drabbats av min första preggoåkomma. Trots allt en rätt så oskyldig sådan. Tycker jag då - inte baby ;-).
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Debbsan

Gullig mage!!!

Svar: Och uppkäftig ;-). Love!!
Pregg&Fit

,
Skrivet av: Andréa

Åh, trist med nästäppan. Min har lindrats något men då och då slår den till ned full kraft. Och snarkar det gör jag värre än någonsin tydligen :)

Svar: Haha jaa det där med snarkeriet känns ju sådär ;-/. Nästäppan är väl en baggis i jämförelse med annat men nog är det störande allt och snart kommer ju näsblodet stå åt alla håll och snoken vara immun mot nezeril och då är det väl bara att gilla läget...
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://www.lopningolivet.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: