Rågkuse!

 
Nä nu kan jag inte hålla mig längre. Alltså - huuur länge som helst nu har jag ju unvikit hårda fibrer i allt för stor utsträckning för magens skull, och detta med rätt så god effekt faktiskt, men sen jag "var tvungen" att börja äta järntabletter kontinuerligt (ferritin i underkant - varningsklockor ringer!!) har kistan ändå skurit fullkomligt...så varför inte liksom gå all in då? Testa hur kasst det liksom verkligen kan bli ;-).
 
Det finns tusan knappt ord för hur mycket jag har saknat riktigt jäkla grovt, segt bröd under denna tid!!! Härom dagen köpte jag ett storpack färska rågkusar och nu äter jag ett gäng om dagen. Här till morgonkaffet med ett par skivor ost, dito skinka och knisprig smörgåsgurka. I´m in smörgåsheaven...
 
Återkommer förresten om järnet i ett annat inlägg...nu: MOT GYMMET!
Etiketter: Kosttips & Recept,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: