God morgon solig ToRsDaG!

Pju. Det är som att jag varje natt inför ledig dag envisas med att sova kass! Har legat och vridit mig och vänt mig halva natten men mysigt nog ändå haft piggt sällis av Räkan som kört småtuffa, långa träningspass i magen. Men det är inte därför jag sovit illa, det rör sig om rätt så milda kickar kan man säga. So far. Sedan en knapp vecka tillbaka har jag även haft krampkänningar i vaderna vissa nätter och i morse när jag vaknade på allvar tänkte jag att "nu jäklar har jag fått nån form av kronisk kramp"...tills jag kom på att det ju var leg day på gymmet igår ;-). Man måste köra leg day ordentligt minst en gång i veckan om man inte ska drabbas så smått av invaliditet. Och så ofta får jag tydligen inte till det.
 
Hur som helst bjuds det solsken och snudd på vindstilla såhär på min lediga torsdag och efter lite omkastningar i jobbschemat blev jag ledig i morgon också och känner mig hyfsat säker på att jag kommer få sova resor bättre natten som kommer. Idag ska jag bara vara snäll mot den trötta och av benspark, leg curl och benböj mörbultade kroppen. Strax en lagom lång lika uppmjukande som uppiggande solskensprommenad...
 
 
...men först lite mer kaffe än vad preggoriktlinjerna föreskriver tror jag, samt en filtallrik med massa hälsingeblåbär och smarriga kaviarmackor.
 
I eftermiddag får jag äntligen hämta min nya iPhone som jag längtar ihjäääl mig efter. Tappade den ju i golvet för sista gången för typ två veckor sedan och har dragtis med en gammal Sony Ericsson sen des...ja, skjut mig, typ. Kanske det blir frekvent bloggande igen efter detta? Känner mig hyfsat säker på det faktiskt.
Etiketter: Allmänt,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: