Första dejten

Javisst, idag har vi stiftat närmare bekantskap med varandra, moi och TRX:en. Lite sådär osäkert nervöst och småtrevande var det i början, så som sig bör, men jag är faktiskt riktigt nöjd med vad vi tillslut fick til! Här är övningarna jag googlade ihop:
  • Maginrullningar
  • Hängande rodd
  • Raka indragningar
  • Sneda indragningar
  • Plankan
  • Släpcykling 
 
Klicka här och här för bild och beskrivning. Planen var att köra dessa i tabataintervaller men min telefon dog (alltså ja, den totaldog = gick sönder = slocknade! Katastrofläge halva dagen I tell you!) och lika bra var väl det, ur träningssynpunkt alltså. Hade aldrig mäktat med att köra ovanstånede i tabatas!! Körde maxreps i fyra set istället och sätter en slant på att det kommer kännas fint i coren i morgon. En dutt löpbandsjogg som uppvärmning och belöning blev det också, totalt 6 sköna kilometrar.
 
Och ja, för den nyfikne kan jag avslöja att det kommer att bli flera dater ;-). Tar gärna emot förslag på vad vi kan hitta på då, jag och TRX:en.
 
Ja, alltså, min telefon dog. Och därmed min kamera också. Bild från weheartit.
Etiketter: Styrketräningen,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: