Efterlysning: TRX-övningar!

Vy från en benpress
 
Igår på gymmet noterade jag att det änligen kommit upp ett TRX-band i taket! Heureka! Förut har de bara hängts upp på crossfit-passen och annars gömts undan i receptionen. Sjukt onödigt ju. Undrar varför? Kanske trodde de att någon skulle råka hänga sig i dem och insåg till slut att det var större risk att man skulle råka svinga iväg en kettelbell i skallen på nån som låg i smithen...eller kanske mer troligt ramla och slå ihjäl sig på löpbanden? Aja, how ever.
 
I morgon planerar en date med mojängen jag vill få till ett grymt core- & ryggpass! Nån vidare märkvärdig TRX-erfarenhet har jag dock inte (några enstaka övningar på de väldigt enstaka crossfitpass jag deltagit i bara...) så nu surfar jag runt hej vilt! Nån som har nån favvoTRX-övning att delge? Jag är öppen för de flesta...ställningar och akrobatiker.
Etiketter: Allmänt,

  
Skrivet av: Johanna

Är lite sent ute men måste ändå fråga, har du testat mountainclimbers? Sjukt jobbigt! http://www.videofy.me/t0u1qx0e/675206

Svar: Åh tusen tack för tips!! Just sådär har jag inte provat - ska garanterat göra det nästa gång!!
Pregg&Fit

,   Bloggadress: http://ettlivirorelse.wordpress.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: